Home FAQ

FAQ

Heb je een vraag over TVVtotaal.nl, een abonnement of een congres? Op onze FAQ pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.

Online

De artikelen die onder Magazine staan zijn exclusief voor onze TVV-abonnees. Deze abonnees krijgen 6x per jaar een printexemplaar van TVV en hebben volledig en onbeperkt toegang tot de gehele website alsmede tot het digitale archief van de printexemplaren van TVV.

Wil je ook onbeperkt toegang tot TVV.nl? Dat kan door een abonnement af te sluiten.

Als je wilt reageren op artikelen en berichten wilt opslaan heb je een TVV-profiel nodig. Heb je nog geen account? Hier kun je gemakkelijk een TVV-profiel aanmaken.

Heb je al een TVV-profiel maar nog geen abonnement, dan kun je dit online afsluiten. Let er tijdens het aanschaffen wel op dat je in het bestelproces het e-mailadres gebruikt van je TVV-profiel.

Heb je al een betaald TVV-abonnement maar geen TVV-profiel? Maak dan hier gemakkelijk een TVV-profiel aan. Let op! Gebruik het e-mailadres waarmee je je abonnement hebt aangeschaft. Aan dit e-mailadres is de onbeperkte toegang tot TVV.nl gekoppeld. Wil je liever een ander e-mailadres gebruiken? Neem dan contact op met onze klantenservice via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Moet je steeds opnieuw inloggen op TVV.nl? Dit kan te maken hebben met verkeerde informatie die is opgeslagen in de cookies van je apparaat en browser. Wij raden je aan om eenmalig de cookies van de browser te verwijderen en opnieuw in te loggen.

Je kunt via deze pagina een nieuw wachtwoord opvragen. Je krijgt dan, na het invullen van je e-mailadres, een link gemaild. Met behulp van deze link kun je je wachtwoord opnieuw instellen.

Proefmaand

Met de TVV-proefmaand krijg je een maand lang gratis toegang tot alle informatie en artikelen op TVVtotaal.nl. De proefmaand stopt vanzelf, je zit dus nergens aan vast.

Als je tevreden bent met TVVtotaal.nl en de onbeperkte toegang wilt behouden dan kun je dat doen door een abonnement af te sluiten.

Abonnement

Je kunt de verschillende abonnementsvormen hier vinden en met elkaar vergelijken. Als je het gewenste abonnement hebt gevonden ga je via de button naar de webshop van Bohn Stafleu van Loghum (BSL.nl/shop). In de webshop van onze uitgever kun je gemakkelijk jouw TVV-abonnement afsluiten.

Dit klopt. Wanneer je een abonnement wilt afsluiten op TVV kom je op de webshop van Bohn Stafleu van Loghum terecht. BSL of voluit Bohn Stafleu van Loghum is de uitgeverij achter TVV.

Je abonnement gaat direct in. Na bestelling van je TVV-abonnement ontvang je per e-mail instructies voor het aanmaken van een persoonlijk account. Je ontvangt het eerstvolgende nummer van TVV.

Abonnementen kunnen op elk gewenst moment ingaan. Na het eerste loopjaar wordt een abonnement automatisch verlengd, tenzij twee maanden voor de vervaldatum is opgezegd via het daarvoor bestemde formulier. Als vaktitel hanteren wij de opzegregels uit het verbintenissenrecht. Wij gaan er van uit dat je het abonnement uit hoofde van je beroep afsluit.

Ben je TVV-abonnee? En heb je je laatste editie niet ontvangen? Dit kun je doorgeven door dit formulier in te vullen.

Je ontvangt de niet-bezorgde editie binnen 5 werkdagen. Heb je een eerdere (oudere) editie van TVV niet ontvangen? Geef dit dan telefonisch aan ons door via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Controleer eerst of je nog bent ingelogd. In sommige situaties is het nodig om opnieuw in te loggen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het klantnummer kun je bovenaan je factuur vinden en boven je naam op de adresdrager die bij je tijdschrift zit.

Als je wilt overstappen op een goedkoper abonnement, is dit mogelijk aan het einde van je huidige abonnementsperiode.

Overstappen naar een duurder abonnement is op ieder gewenst moment mogelijk. Om je abonnement te wijzigen kun je hier contact opnemen met onze klantenservice.

We hopen natuurlijk dat we je met TVV lang mogen blijven ondersteunen in je werk en dat je het ons laat weten als je verbeterpunten ziet voor TVV.

Wil je toch opzeggen? Dat kan 2 maanden voor het einde van je abonnementsperiode via dit formulier.
Je kunt helaas niet telefonisch opzeggen.

Financieel

Wil je een TVV-abonnement afsluiten? In de BSL shop kun je je abonnement betalen per factuur of acceptgiro.

Wil je een TVV-abonnement afsluiten? In de BSL shop kun je je abonnement betalen per factuur of acceptgiro.

Je kunt bij een bestelling van abonnementen, zoals TVV, of bij een zakelijke bestelling op factuur kopen. De factuur ontvang je apart en is afkomstig van Springer Media B.V.. Bij betaling vragen we je om het factuurnummer en je klantnummer te vermelden. Je kunt deze gegevens op je factuur vinden.

Het rekeningnummer van TVV voor handmatige betalingen is ons Duitse rekeningnummer van Springer Media B.V. Onze bankgegevens zijn:

Deutsche Bank AG, Berlin
Unter den Linden 13-15
10117 Berlin
Germany

IBAN: DE76 1007 0000 0034 8565 00
BIC: DEUTDEBB
Account Holder: Springer Media B.V.

Vermeld bij je betaling altijd je factuurnummer en klantnummer.

Aangezien dit een buitenlands bankrekeningnummer is, moet je bij het overmaken kiezen voor ‘buitenlandbetalingen’. Als je rekening niet geschikt is om een overboeking naar het buitenland te kunnen doen, dan kun je ook het onderstaande Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken.

Deutsche Bank AG, Amsterdam
De Entree 99 – 197
1101 HE Amsterdam

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50
BIC: DEUTNL2A
Op naam van: Springer Media B.V.

Ja, dat klopt. De financiële administratie van Zorgvisie wordt uitgevoerd door Springer Media B.V.. Wij zijn onderdeel van de internationale westenschappelijke uitgeverij Springer Nature, dat is gevestigd in Duitsland en bankiert bij de Deutsche Bank AG, Berlin.

Is je rekening niet geschikt voor een overboeking naar een buitenlands rekeningnummer? Dan kun je ons Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken:

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50. Op naam van: Springer Media B.V.

Vermeld bij je betaling altijd je factuurnummer en klantnummer.

TVV Kennistoets

In elke TVV (magazine en online) staat een artikel met een online kennistoets. Deze toetsen mag je als abonnee maken. Je verdient hiermee accreditatiepunten én maakt kans op leuke prijzen.

Je hebt toegang tot de online kennistoetsen als je abonnee bent. Heb je een gratis proefmaand TVV? Ook dan kun je de online kennistoetsen maken.

Je hebt per kennistoets 3 kansen om deze voldoende af te ronden.

Om in aanmerking te komen voor accreditatiepunten moet een toets voldoende zijn afgerond. Je scoort een voldoende als je tenminste 70% van de vragen goed hebt beantwoord.

Als je op de TVV website inlogt dan kun je vervolgens naar je profielpagina. Vul hier je V&VN relatienummer in.

Tot 3 maanden na het maken van de kennistoets kunnen wij de accreditatiepunten voor je laten bijschrijven. Zodra je V&VN relatienummer alsnog in je profiel op de TVV website staat, geven wij de punten door. De bijschrijving van de punten duurt in dit geval een week. Na 3 maanden is het helaas niet meer mogelijk om punten bij te laten schrijven.

Punten worden dagelijks automatisch bijgeschreven. Let op dat je BIG nummer en V&VN relatienummer in je profiel op de TVV website staan.

Alle deelnemers maken kans op de prijzen, het maakt niet uit wanneer je instapt. Wel wordt de score berekend over alle toetsen van een jaar. Je kunt ze alsnog maken, de artikelen en toetsen zijn het gehele jaar beschikbaar.

Als je een kennistoets voldoende hebt afgerond dan kun je zelf een certificaat printen.  Deze mogelijkheid wordt per kennistoets aangeboden via ons platform. Hiervoor moet je wel je volledige naam hebben ingevuld in je profiel op tvvtotaal.nl.

Congressen

Ja, indien het congres nog niet volgeboekt is, is het mogelijk om jezelf op de dag zelf nog te registeren bij de registratiebalie.

Ja, het is mogelijk om je inschrijving op een andere naam te laten zetten. Stuur hiervoor een e-mail met de gegevens van de persoon die je inschrijving gaat overnemen (in ieder geval naam en e-mailadres) naar aanmelder@bsl.nl.

Bij verhindering kun je altijd een vervanger van je inschrijving gebruik laten maken. Wil je hier geen gebruik van maken dan kunt je je inschrijving annuleren.

Je inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren (post/e-mail). Annuleer je tot vier weken voor aanvang van het event, dan brengen wij € 50 p.p. (incl. btw) aan administratiekosten in rekening.

Bij een meerdaagse masterclass of congressen met een deelnameprijs vanaf € 750 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 250 p.p. (incl. btw). Bij een masterclass of congres met een deelnameprijs van minder dan € 100 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 35 p.p. (incl. btw).

Meld je je binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen.

Het is mogelijk te wisselen van workshop indien de workshop van jouw keuze nog niet vol zit. Stuur dan een e-mail met je nieuwe keuze naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, wanneer je de juiste gegevens aan ons hebt verstrekt, verwerken wij je accreditatiepunten binnen zes weken na aanvang van het congres.

Wil je alsnog in aanmerking komen voor accreditatiepunten stuur dan een e-mail met je BIG- of relatienummer naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, na afloop van het congres worden de presentaties online beschikbaar gesteld mits de spreker hier toestemming voor geeft. De link naar de presentaties ontvang je, samen met de evaluatie, één dag na het congres per e-mail.

Indien je allergisch bent voor bepaalde ingrediënten of voedingsmiddelen, horen wij dit graag uiterlijk twee dagen voor de bijeenkomst. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om je dieetwensen door te geven.

Onze congressen vinden plaatst op verschillende congreslocaties. Meestal zijn deze locaties goed bereikbaar voor rolstoelgangers en voorzien van liften en invalidentoiletten. Als je twijfelt of vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Op sommige congressen wordt er gefotografeerd en gefilmd. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik en ter promotie van volgende events. Wil je niet op de foto of video komen, laat het ons dan bij de registratiebalie weten.

Ja, indien het congres nog niet volgeboekt is, is het mogelijk om jezelf op de dag zelf nog te registeren bij de registratiebalie.

Ja, het is mogelijk om je inschrijving op een andere naam te laten zetten. Stuur hiervoor een e-mail met de gegevens van de persoon die je inschrijving gaat overnemen (in ieder geval naam en e-mailadres) naar aanmelder@bsl.nl.

Bij verhindering kun je altijd een vervanger van je inschrijving gebruik laten maken. Wil je hier geen gebruik van maken dan kunt je je inschrijving annuleren.

Je inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren (post/e-mail). Annuleer je tot vier weken voor aanvang van het event, dan brengen wij € 50 p.p. (incl. btw) aan administratiekosten in rekening.

Bij een meerdaagse masterclass of congressen met een deelnameprijs vanaf € 750 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 250 p.p. (incl. btw). Bij een masterclass of congres met een deelnameprijs van minder dan € 100 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 35 p.p. (incl. btw).

Meld je je binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen.

Het is mogelijk te wisselen van workshop indien de workshop van jouw keuze nog niet vol zit. Stuur dan een e-mail met je nieuwe keuze naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, wanneer je de juiste gegevens aan ons hebt verstrekt, verwerken wij je accreditatiepunten binnen zes weken na aanvang van het congres.

Wil je alsnog in aanmerking komen voor accreditatiepunten stuur dan een e-mail met je BIG- of relatienummer naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, na afloop van het congres worden de presentaties online beschikbaar gesteld mits de spreker hier toestemming voor geeft. De link naar de presentaties ontvang je, samen met de evaluatie, één dag na het congres per e-mail.

Indien je allergisch bent voor bepaalde ingrediënten of voedingsmiddelen, horen wij dit graag uiterlijk twee dagen voor de bijeenkomst. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om je dieetwensen door te geven.

Onze congressen vinden plaatst op verschillende congreslocaties. Meestal zijn deze locaties goed bereikbaar voor rolstoelgangers en voorzien van liften en invalidentoiletten. Als je twijfelt of vragen hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Op sommige congressen wordt er gefotografeerd en gefilmd. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik en ter promotie van volgende events. Wil je niet op de foto of video komen, laat het ons dan bij de registratiebalie weten.

Is jouw vraag niet beantwoord?

Is je vraag niet beantwoord? Je kunt nog meer vragen vinden op de website van onze klantenservice. Vind je daar ook niet je antwoord? Of kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via e-mail of bel ons: 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.30).

Nieuwsbrief Abonneren